Yoğun eğitim-öğretim müfredatında içerik bakımından uygulama esnasında ya da sınıfın /okulun fiziksel durumundan kaynaklı oluşan okul fobisi,okula devam sürekliliğinin dengesizliği,dersten sıkılma,derse yoğunlaşamama,dikkatini toparlayamama ve başarı durumuna göre paydaşlarının gerisinde kalmış ve başarı duygusundan yoksun kalmış veya bu duyguyu yakalayamamış öğrencilerin yukarıda bahse konu olmuş tüm imkansızlık ve engel durumlarını doğru teşhisler koyarak gerekli çocuk porföyü ile bağdaştırılmış bir çözüm yönergesi içeriğiyle eşleşen eğlencelerle yoğrulmuş 'My fun is my class' bu açıdan gerçek çözümler çizelgesi olacak bir çalıştay ürünü olabileceğine inananların ele alacağı çabalardan oluşmuş hedefler bütünüdür.
-Okula devam sürekliliğinin sağlanması
-okul fobisinden kurtulma
-Çocuğun dersten sıkılmasının ve dersin daha eğlenceli hale gelmesine öncülük etme
-DHEP vb.unsurlara çözümler üretebilme
-Çocukların başarı duygusunu tatmalarının sağlanması
Çalışmalar kasım itibariyle başlayıp mart ayında sonlanacak şekilde planlanacaktır.Projede her haftaya bir oyun her oyuna bir hedef konulmuş şekilde tasarlanan etkinlikler yer alacaktır.Etkinlik genelinde öğrenci merkezli ortak çalışma çabalarının yer almış olacağı 'benim eğlencem benim sınıfım' ortak üyeleri iki haftada bir webinar ile ayrıca twinspace portalı-mail-sosyal medya aracılığı ve whatsapp grubu ile iletişimde olacaklardır.
Çalışmalar neticesinde okulunu seven dersi ilgiyle takip edebilen aynı zamanda başarma arzusunun farkında olan öğrenci profilleri elde etmeyi beklemekteyiz. Yapılan tüm çalışmaların videolaştırılıp, e-kitap haline getirilerek yaygın merkez ve ortamlarda sunumlarının yapılması düşünülmektedir.