Çevremizde okuma yazma bilmeyen yaşlılara öğrenciler tarafından kitap, gazete dergi ve istedikleri türdeki kitapların okunması. Reading books, newspaper magazines and books of their kind to the elderly people who are illiterate in our environment.
Geçmiş nesil ile gelecek arasında bağ kurmak,Nesil çatışmasının önüne geçmek,kitap okuma alışkanlığı kazandırmak ve okuma yazma bilmeyenleri okuma yazma öğrenmeye teşvik etmek.
Kitap okuma konusunda farkındalık yaratmak.Yaşlıların geçmile bugün arasında bir köprü olduğu gerçeğinden yola çıkarak yaşlılarımızın günlük hayattaki olayları takip etmesini ve sosyal hayattan kopmamalarını sağlamak.
To connect between the past generation and the future, to prevent the generation conflict, to gain the habit of reading and to encourage non-literate students to read and write.
To raise awareness about reading a book. To follow the events of daily life and not to break with the social life.
ARALIK:Proje ortaklarıyla iletişime geçme,projeyi okul web sitelerinde duyurma,okullarda e-Twinning panosu hazırlanması.Çalışmada yer alacak öğrenci guruplarının belirlenmesi ve Twinsapece´e eklenmesi.Kitap okunacak okuma yazma bilmeyen kişilerin belirlenmesi.
OCAK-ŞUBAT-MART:Proje için öğrencilere afiş tasarlatılması. Belirlenen kişilerle 30´ar dakika kitap okuma seanslarının gerçekleştirilmesi ve kısa video ve fotoğrafların çekilerek twinsapace´de paylaşılması.
NİSAN:Huzurevi ziyareti yapılarak orada bulunan yaşlılarımıza gazete,dergi,kitap okunması.
MAYIS:Yapılan etkinliklere ait fotoğraf videoların birleştirilerek slayt hazırlanması.Projeyi uyguladığımız yaşlılarımızın proje hakkındaki görüşlerine yönelik röportaj yapılarak video çekilmesi.Projenin aşamalarının değerlendirilmesi.Katılım sertifikası verilmesi.
HAZİRAN:Elde edilen kazanımların belirlenmesi.
Proje ile ilgili afiş ve logo tasarlamak.
2018/2019 eğitim öğretim yılı boyunca uygulanacaktır.
Proje ortağı okullarla işbirliği halinde çalışma,farklı okullardan farklı öğrencilerin katılımıyla bilgi alışverişi sağlanması,projenin etkileşimli twinspace sayfası,İletişim ve girişimciliğin artması,öğretmenlerin e-Twinning platformunun sunduğu mesleki gelişim fırsatlarının farkında olması.Okur yazar oranının artması,kitap okuma alışkanlığının kazanılması,okuma kültürünün oluşturulması,nesiller arası farkların azalması,yardımseverlik duygularının gelişmesi.Yaşadığımız yerde okuma konusunda bilinç uyanması.
Working in collaboration with project partner schools, providing information exchange with the participation of different students from different schools, interactive twinspace page of the project, increasing communication and entrepreneurship, being aware of the professional development opportunities offered by the e-Twinning platform of the teachers. creation, decrease of the differences between generations, development of helpfulness feelings.