T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
DENİZLİ / PAMUKKALE - Deliktaş İlkokulu

TECNOTEACH

Proje hakkında

Projemizin amacı öğrenme kalitesini arttıran teknolojik eğitim araçlarının tanıtılması ,uygulamaların yapılması ve deneyimlerin paylaşılmasıdır.

HEDEFLER

Hedefimiz teknolojinin yararlı bir şekilde kullanılması.
Öğretmenlerin ve öğrencilerin zaten iç içe oldukları teknolojik araçların farklı kullanım alanlarını keşfetmelerini sağlamak.
Kullanıma sunulmuş ama hiç kullanılmayan Web 2 araçlarını aktive etmek ,tanıtmak,bilgi paylaşımı yapmak öğretmek , öğrenmek ve yaygınlaştırmak.

ÇALIŞMA SÜRECI

Projemizin İşleyişi: Aşağıdaki çalışma takviminde göreceğiniz gibi her ayın ilk pazartesi günü eğitimde sizlere faydalı olababilecek Web.2.0 araçlarından birini tanıtacağız.Daha sonrada bu uygulamaları uygulamanızı deneyimlemenizi,deneyimlerinizi Twinning space sayfasında kendi okulunuz adına açmış olduğunuz dosyanızda sergilemenizi ve paylaşmanızı isteyeceğiz.
Web. 2.0.araçlarımızla yaşamış olduğumuz tecrübeleri öğrencilerinizle de paylaşmanız ve uygulama alanlarınıza çeşitlilikler kata bilmeniz ve bunları bizlerle paylaşmanız projemizin daha kaliteli ve yararlı olmasını sağlayacaktır.

BEKLENEN SONUÇLAR

Eğitim uygulamalarını henüz dijital alana taşıyamamış eğitmen ve öğrencilerimiz için bir ilk adım oluşturabilir ve onları cesaretlendirebiliriz.
Öğrencilerin teknolojiyle iç içe olan hayatlarını kendi eğitimlerine yararlı olacak bir alana yönlendirebiliriz.,
Teknolojinin nasıl yararlı kullanılabileceği konusunda bilinçlerini geliştirebiliriz.
Bu teknolojik araçları kullanarak bir ürün ortaya koyabiliriz.
Elde etmiş olduğumuz gelişmeler sonrasında bir öncesi ve sonrası ürün dosyası oluşturabilir.Bir öncesi ve sonrası dosyası oluşturabilir.Uygulamaların gereklilik ve yararlılık düzeyleri ile ilgili fikir belirten bir döküman oluşturabiliriz.
katılımlarınız için teşekkürler.

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 04.12.2020 - Güncelleme: 21.02.2024 12:05 - Görüntülenme: 239
  Beğen | 0  kişi beğendi